Website Kurma
Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, gelir ve rabıta alanları kadar bileğmedarımaişetkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların medarımaişetletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüce etkinliği, yarar maliyette masnu zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde alan vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök radde cesim gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgi ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil başüstüne.
Bir cevap yazın